Friday 13 May 2011

:: dugaan demi digaan aku hadapi ::

dugaan demi dugaan aku hdpi..
ati ini..???
ati ini dh terlalu bnyk mengumpul air mata..
akhr nye air mata akn jth jgk..mgkn die x tau...tp aku tau..
aku tau ape dh jd ngan diri ku..

knpe mst nk fth aku..???
xperlu nk ftnh kalu nk ckp depn..
klu aku nie dh ambk org yg byk tlg ko..ckp..
dh 3 kali..kne ftnh..
kne ftnh tmpt kje..
urusan peribdi pun kne ftnh...
ade kah aku mmpu berthn..
luar nmpk mampu berthn..
tp ati ku..
aku dh x mampu berthn..
smpai bile mcm nie..

spe yg nk bela aku..??
xde sape2 pun..
xpelh aku smpn je dlm ati..
aku hrpkn seseorg dtg tuk bela aku..
tp aku tau..xde sape yg dtg..
nk tdh aku wat ftnh adelh..
aku sape dlm diri die..
mcm die lg syg kt kwn die 2..
couple ke mcm nie..
mgkn kwn die 2 amanah "mama" die kn..
aku nie bkn amanah tuk die....
cte lg pnjng lg buat org akan tertnye2..
xpelh..aku smpn sendri..

hopefully..
harapan tuk aku terus hdp xkn terhenti..
bg semangat tuk hdp..
btl2 dh x rase semangat nk hdp atas muke bumi nie...
hgga kn aku berharap..
1 ari nnt aku tido xkn bgn2 dh...


1 comment: