Sunday 13 March 2011

::duHa! Hat!::

hati ini x kuat untuk terima semua dugaan..
dugaan demi dugaan yg ku terima..
lepas satu..satu...

semoga kesabran tetap bersame ku..
untuk menempuhi semua dugaan ini..
suma org ade mslh tersendiri...
begitu juga aku..
setiap manusia x lepas dr semua e2...

hanya doa..kesabran yang penting tuk menempuhi nye..
tangisan dh tidak mampu diluah kan secara zahir..
hanya hati yang tahu aku menangis ke x..
hanya diri sendiri yang tau aku menangis ke x...
dah xmampu luah kan ngan kate2..

org kate pendam sendri akn mkn hatii..
tp betul kemcm 2..??

tp tidak bg aku..pendam sndri..
aku still ok je..lebih selasa mcm 2..
sbb bile bg tau kdng2 org x fhm ape yg kte sampai kn..
so lebh bek smpn sendiri kn..

blog same mcm diari..???
e2 tgpn yg slh..
diari menyimpn segala nye..
tp blog kte x blh share segala nye..
ade bende yg kte x ptt tulis dkt blog..
aku pun ade 1 diari yg menyimpn 1001 ksh psl aku..
tp diari xde lh update selalu..

bile aku rase nk tulis aku tulis..
kdng2 lme gak x menulis kt diari..

hati ini kene kuat tuk semua nye kn..
moga ALLAH berikan kekuatan untuk menerima semua dugaan demi dugaan..

No comments:

Post a Comment